|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загалом обстежено 37 дітей із 38. Найкращі показники спостерігаються в ігровій діяльності, де 73% дітей виявляють високий рівень розвитку. У фізичному, соціальному та предметно-практичному розвитку приблизно 54% дітей досягають позитивних результатів. Природничо-екологічний та мовленнєвий розвиток виявляють дещо нижчі показники — 48% і 41% відповідно. Сенсорно-пізнавальний розвиток потребує додаткової уваги, оскільки лише 43% дітей мають достатній рівень. У цілому, 56% дітей відповідають вимогам за узагальненими показниками.
Група |
К-ть дітей (обстежені) |
Готовність сформована повною мірою (високий рівень) |
Готовність достатньо сформована (достатній рівень) |
Готовність знаходиться в стадії формування (середній рівень) |
Готовність до навчання є умовною (початковий рівень) |
Дитина до школи не готова |
№5 |
18 |
33% (6 дітей) |
56% (10 дітей) |
11% (2 дітей) |
0% |
0% |
№12 |
16 |
63% (10 дітей) |
37% (6 дітей) |
0% |
0% |
0% |
Загальний результат |
34 |
47% (16 дітей) |
47% (16 дітей) |
6% (2 дітей) |
0 % (0 дітей) |
0% (0 дітей) |
Загалом було обстежено 34 дитини в двох групах. 47% дітей (16 дітей) демонструють високий рівень готовності до навчання, ще 47% (16 дітей) мають достатній рівень готовності, що вказує на те, що більшість дітей підготовлені до шкільного навчання. Лише 6% (2 дітей) перебувають на середньому рівні, що свідчить про необхідність додаткової підтримки для них. Жодна дитина не виявила початкового рівня або ознак того, що вона не готова до школи, що загалом свідчить про позитивну картину підготовки дітей до шкільного навчання.