Організація додаткових освітніх послуг
У 2023-2024 навчальному році в закладі дошкільної освіти № 6 "Веселка" Нетішинської міської ради надаються додаткові освітні послуги
«Happy English»
«Мовлення дитини. Іноземна мова»
Школьнюк О.Б керівник гуртка
Програма та методичні рекомендації «Англійська мова за методикою асоціативних символів» С.Гунько, С. Бацмай, Л.Гусак, Н.Стадник, Н.Занюк, О. Крутова.
«Маленькі танцюристи»
«Дитина у світі мистецтва. Хореографія»
Рудюк І.М., Гуменюк Н.П. - музичні керівники
Дитяча хореографія. Програма хореографічної діяльності дітей від 3 до 7 років . Навчально-методичний посібник Шевчук А.А.
«Читайлик»
«Мовлення дитини. Основи грамоти»
Філінюк Н.Є, Хомін І.Л. вихователі
Програма навчанню дітей старшого дошкільного віку «Читайлик». Навчально-методичний посібник «Кроки до гармонії»
Чому необхідно починати вивчати іноземні мови ще в дошкільному дитинстві.
В українському суспільстві зросла потреба у спілкуванні та співробітництві з іншими народами, представниками інших країн. Знання іноземної мови стало необхідністю. Освітні заклади України перейшли на нові навчальні програми, які передбачають вивчення іноземної мови з першого класу. Залучення дітей дошкільного віку та молодших школярів до вивчення іноземної мови набуло поширення і закріплено в державних документах про освіту. У дитячих садках і позашкільних закладах створюються гуртки з вивчення іноземної мови, призначення яких розвивати творчі здібності дітей, надавати їм можливість удосконалювати мовні та мовленнєві здібності в напрямі оволодіння іноземною мовою. Адже оволодіння іноземними мовами відіграє важливу роль в адаптації дитини до умов високої комунікативності сучасного життя та оволодінні способами отриманні інформації.
Раннє навчання сприяє не тільки міцному і вільному практичному володінню іноземною мовою, але й несе в собі великий інтелектуальний і моральний потенціал.
Специфіка навчання іноземної мови дає підстави акцентувати увагу на таких базових якостях особистості, як ініціативність, відповідальність, самостійність і креативність. Їх активізація позитивно впливає на оволодіння дошкільниками мовленнєвими навичками та вміннями. Саме дошкільний вік визнаний психологами найбільш сприятливим періодом для цієї діяльності, бо саме дитина дошкільного віку особливо сприятлива до фонетики та інтонації мовлення. Сензитивним періодом для мовленнєвого розвитку зростаючої особистості є вік від народження і до шести років. Як відомо , що для дітей дошкільного віку найкращим методом навчання є гра, як найбільш результативний засіб засвоєння матеріалу , тому що вона є найбільш легким і знайомим видом діяльності для дітей від 3 до 6 років. Під час гри вони легко засвоюють складні поняття і вивчення іноземної мови перетворюється в яскраве і захоплююче заняття. Гра створює прекрасні умови для оволодіння мовою.
Дана програма допомагає засвоїти певний рівень оволодіння мовним матеріалом через широке використання ігрових технологій. Заняття будуються так, щоб атмосфера гри панувала від першої до останньої хвилини.
Навчання повинно бути спрямоване не на засвоєння як можна більшої кількості слів, а на вихованні інтересу до предмету, розвиток комунікативних навичок дитини, уміння виразити себе. Важливо добитись певних якостей володіння матеріалом, що дозволить дитині використовувати набуті знання і в подальшому житті.
Тематичне планування 2023-2024 н.р.
Місяць |
Ранній вік |
Молодший дошкільний вік |
Середній дошкільний вік |
Старший дошкільний вік |
Вересень |
1. Давайте познайомимось 2. Спритні малюки 3. Мій дитячий садок 4. Дитина та здоров’я
|
1. Дітям про рідний край 2. З фізкультурою ми дружим, фізкультуру любим дуже. 3. Рідна домівка 4. Дитина та здоров’я |
1 Україна – це ми 2. Тиждень фізкультури і спорту 3. Рідна домівка 4. Дитина та здоров’я
|
1. Україна – це ми 2. Тиждень фізкультури і спорту 3. Рідна домівка 4. Дитина та здоров’я |
Жовтень |
1. Барви осені. Що нам осінь принесла (Овочі, фрукти, явища природи) 2. Всім на світі дім потрібний 3. Абетка безпеки (ТИЖДЕНЬ ОБЖД) 4. Подорож у світ речей. (Одяг. Взуття) |
1. Ми маленькі козачата 2. Барви осені. Осінь щедра господиня (Овочі, фрукти, праця на селі, явища природи) 3.Абетка безпеки дошкільника ТИЖДЕНЬ ОБЖД) 4. Подорож у світ речей. (Одяг. Взуття) |
1. Ми маленькі козачата 2. Осінь наша люба, осінь наша мила (Овочі, фрукти, праця на селі, явища природи) 3.Абетка безпеки дошкільника (ТИЖДЕНЬ ОБЖД) 4. Подорож у світ речей. (Одяг. Взуття) |
1. Козацькому роду нема переводу 2. Возить осінь у комори щедрий урожай. (Овочі, фрукти, праця на селі, явища природи) 3. Абетка безпеки дошкільника (ТИЖДЕНЬ ОБЖД) 4. Подорож у світ речей. (Одяг. Взуття) |
Листопад |
1. Про мене всі піклуються (професії працівників ЗДО) 2. Навчимо Катю правилам ввічливості 3. Свійські тварини та птахи. 4. Хто як до зими готується (зв’язок живої і неживої природи, дикі тварини, птахи) |
1. Всі професії потрібні 2. Ввічливим, чемний усім приємний 3. Свійські тварини та птахи. 4. Хто як до зими готується (зв’язок живої і неживої природи, дикі тварини, птахи) |
1. Всі професії потрібні 2. Хоч ми діточки малі маємо права свої (ТИЖДЕНЬ ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ) 3. Свійські тварини та птахи. 4. Хто як до зими готується (зв’язок живої і неживої природи, дикі тварини. птахи) |
1. Цікавий світ професій 2. Великі права маленької дитини 3. Свійські тварини та птахи. 4 Хто як до зими готується (зв’язок живої і неживої природи, дикі тварини,птахи) |
Грудень |
1. Зимонька прийшла – срібло принесла (жива, нежива природа, явища природи) 2. Я і моя родина. 3. Зима йде – свята веде. Збираємось на прогулянку (одяг, взуття ) 4. В гостях у новорічної ялинки |
1. Зимонька прийшла – срібло принесла (жива, нежива природа, явища природи) 2. Я і моя родина. Національний одяг та мистецтво українського народу. 3. Зима йде – свята веде Українські звичаї, традиції. 4.В гостях у новорічної ялинки |
1. Зимонька прийшла – срібло принесла (жива, нежива природа, явища природи) 2. Я і моя родина. Українські звичаї, традиції. 3. Зима йде – свята веде Традиції. 4. На порозі Новий рік |
1. Зимонька прийшла – срібло принесла (жива, нежива природа, явища природи) 2. Я і моя родина. Українські звичаї, традиції. 3. Зима йде – свята веде Традиції. 4. На порозі Новий рік |
Січень |
1 Казка в гості завітала. 2.Вирушаємо у подорож. Транспорт. 3. Хлопчики і дівчатка. 4. Куточок природи у групі |
1. Казка в гості завітала. Зимові сюрпризи. 2. Вирушаємо у подорож. Транспорт. 3. Ми такі різні. Хлопчики дівчатка. 4. Куточок природи у групі |
1. Казка в гості завітала. Зимові сюрпризи. 2. Вирушаємо у подорож. Транспорт. 3. Ми такі різні. Хлопчики дівчатка. 4. Зацвів садок на підвіконні (кімнатні рослини) |
1. Казка в гості завітала. Зимові сюрпризи. 2. Вирушаємо у подорож. Транспорт. 3. Ми такі різні. Хлопчики дівчатка. 4. Зацвів садок на підвіконні (кімнатні рослини) |
Лютий |
1. Що таке добре, що таке погано? 2. Зимові розваги малюків (ОБЖД) 3. Забавлянки для Миколки і Тетянки (український народний фольклор) 4. З фізкультурою ми дружим. |
1. Що таке добре, що таке погано? 2. Зимові розваги дітвори (ОБЖД) 3. Забавлянки для Миколки і Тетянки (український народний фольклор) 4. З фізкультурою ми дружим –
фізкультуру любим дуже |
1. Вчинки д обрі та погані 2. Безпечні зимові розваги 3. Мова рідна калинова (Тиждень української писемності та мови, українське поетичне слово, книга, професії, пов’язані зі створенням книжок ) 4. Тиждень фізкультури і спорту |
1. Вчинки добрі та погані 2. Безпечні зимові розваги 3. Що за диво - наша мова (Тиждень української писемності та мови, українське поетичне слово,) 4. Тиждень фізкультури і спорту |